Jsem malé, skvěle ovladatelné, dobrodružné endurko se sympatickým dakarovým výrazem.
Mých 158 kilo váhy táhne čtyřventilový, vodou chlazený jednoválec o objemu 292 cm3 s elektronickým vstřikováním i ABS Bosch a s šestistupňovou převodovkou. Mám ocelovej rám s dvojitou kolíbkou, která chrání motor zespodu.
Vepředu upside-down vidlice a vzadu kyvka z lehký slitiny s nastavitelným tlumičem. Už v základní výbavičce mám ochranej rám, vysoký plexi a taky klasický endurácký sedlo!
Jsem motorka univerzální konstrukce, nekompromisně sestavená pro jízdu kdekoliv – na silnici i mimo ni. Určo tě dost potěší, že mám klasické offroadové osazení kol: 21“ vpředu a 18“ vzadu a hlavně vypínatelný ABS.
Díky týhle kombinaci projedeme terénem jako nůž máslem. Rozhodně nám nehrozí, že bychom zůstali stát někde v louži.
Přímo se třesu, až spolu vyrazíme do blátivého offroadového světa a zařádíme si v terénu.
Kategorie: | VOGE |
---|---|
Záruka: | 3 roky |
Technické údaje
Motor
Objem motoru | 292 cm3 |
Typ motoru | čtyřtaktní jednoválec SOHC |
Maximální výkon | 21 kW (28,2 Ps) / 9 000 rpm |
Maximální kroutící moment | 25 Nm / 6 500 rpm |
Kompresní poměr | 11:1 |
Sekundární pohon | řetězem |
Převodovka | manuální, 6 rychlostních stupňů |
Starter | elektrický |
Chlazení | vodou |
Emisní norma | EURO 5 |
Emise CO2 | 74 g/km |
Systém dávkování paliva | elektronické vstřikování Bosch |
Objem nádrže | 11 litrů |
Spotřeba paliva | 3,2 l/100 km |
Maximální rychlost | 125 km/hod |
Podvozek a brzdy
Přední odpružení | 41 mm Upside-down vidlice, zdvih 205 mm |
Zadní odpružení | kyvná vidlice, seřiditelný tlumič, zdvih 240 mm |
Přední pneu | 90/90-R21 |
Zadní pneu | 140/80-R18 |
Přední brzdy | dvoupístkový třmen, 1× kotouč (ø 265 mm) |
Zadní brzdy | jednopístkový třmen, 1× kotouč (ø 220 mm) |
ABS | ano, Bosch - vypínatelné |
Rozměry a hmotnosti
Rozměry (D׊×V) | 2 107 × 877 × 1 405 mm |
Pohotovostní hmotnost | 158 kg |
Výška sedadla | 915 mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.