GSX-S1000GX
Špičkový sportovní crossover
GSX-S1000GX je vzrušující nový model, který představuje vizi Suzuki o tom, co by měl luxusní crossover nabídnout. Strategicky kombinující nejlepší atributy sportovních a dobrodružných cest, „GX“ přináší všestrannost motocyklu postaveného tak, aby byl pohodlný, ovladatelný a stejně zdatný v uspokojování jezdce, ať už si užívá agresivní sportovní běh nebo túru na dlouhé vzdálenosti na většině jakéhokoli druhu. silnice.
Kategorie: | SUZUKI |
---|
- GSX-S1000GX je první motocykl Suzuki, který využívá pokročilé elektronické odpružení Suzuki (SAES), které nabízí širokou škálu nastavení, která schopně podporují vše od agresivní sportovní jízdy až po cestování na dlouhé vzdálenosti. Odpružení se vyznačuje dlouhým zdvihem přední vidlice 150 mm a zdvihem zadního kola 150 mm, což poskytuje větší pohodlí i při cestování na dlouhé vzdálenosti. Delší odpružení také umožňuje GX absorbovat větší nerovnosti při jízdě přes dlažební kostky a jiné nerovné povrchy.
- SAES staví na zakázkově vyladěné verzi odpružení Hitachi Astemo řady SHOWA EERA®, které využívá elektronicky řízené verze inverzní teleskopické přední vidlice SFF-CA™ a zadního tlumiče typu BFRC-lite® s monoshockem. V souladu s řízením SDMS-α nad integrovanými jízdními režimy všestranná nastavení SAES automaticky upravují tlumicí sílu za chodu tak, aby odpovídala aktuálním podmínkám. Výsledkem je hladší, konzistentnější a stabilnější jízda, kterou snadno ovládáte bez ohledu na úroveň vašich dovedností nebo množství jezdeckých zkušeností. SAES navíc funguje inteligentněji než konvenční elektronické systémy odpružení díky realizaci pokročilých funkcí. To zahrnuje originální programy, jako je Suzuki Floating Ride Control (SFRC), který využívá teorii Skyhook k dalšímu zlepšení sledování a pohodlí v reakci na měnící se povrch vozovky, Suzuki Velocity Dependent Control (SVDC), který detekuje rychlost vozidla a optimalizuje nastavení odpružení. rychlost a Suzuki Deceleration Damping Control (SDDC), která plynule sbližuje změny v postoji vozidla v důsledku brzdění a řídí tlumicí sílu pro dosažení ideálního sklonu.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.